CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

петък, 6 юни 2008 г.

Луд живот

Пътувания
Аз се върнах от България в неделя след 26 часов полет(добре че съм свикнала вече с това)и започнах работа на слеващия ден това е лудост знам, но Тайсън искаше да прекарам колкото се може повече време с моето семейство(колко добър съпруг си имам само). Аз си изкарах много добре на моето пътуване и ще поместя повече снимки на следващата ми публикация.
Нова кола
Да, ние си имаме нова кола и аз я обожавам, чисто нова е и е много сладка.Просто стана така че предишната ни кола се счупи и щеше да струва повече да се поправи от цената на самата кола(което ни се случва много често).Така че Тайсъм каза че ще търси кола в събота и когато му се обадих от летището разбрах че си имаме нова кола. Тук помествам снимка на колата, без съмнение съпругът ми свърши доста добра работа с избора си, аз съм изненадана, че той купи чисто нова кола, но съм много щастлива за това и това е което е най-важното.



Парти
Във вторник беше купона за развода на моято зълва Меган и си прекарах много добре, това беше първия ми път да видя сестрите на Тайсъм след като заминах и разбрах колко много ми липсваха и колко много ги обичам.Ака искате да видите повече снимки от партито посетете блога на зълвата ми Либи.