CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

сряда, 21 май 2008 г.

Рождени дни

Обичам да си идвам в България през май месец, защото много неща се случват тогава, като рождения ден на мама и на някои други приятели.
На 20 май, който е рождения ден на мама излязохме да се позаблавляваме по женски;направихме си прически, отидохме на ресторант с баба ми, пазарувахме за дрехи, срещнахме се с приятелка и ходихме на вечеря с баща ми. Аз просто искам да кажа че имам страхотна майка и се чуствам много благословена да бъда нейна дъщеря. Обичам те Мамо.

Рожденичката

Две красавици



На 19 май беше рождения ден на моята приятелка Диди, тя е много готина. Ние имахме пикник в Кайлъка и играехме на топка.Много обичам Диди тя наскоро се завърна от мисия на Храмовия Площад и аз съм много горда с нея.


Рожденичката